دوستان توجه داشته باشن اگه قراره 13 آبان، اتفاقی بیفته و حرکتی انجام بشه، از الان باید بصورت جدی، اطلاع رسانی انجام بشه فارغ از اینکه قراره سکوت کنیم یا نکنیم یا اینکه چه کسی فراخوان داده یا اینکه میخواد جنگ بشه یا نمیخواد جنگ بشه یا اینکه چه شعاری داده بشه و ده ها یا و اما و اگر دیگه.
بیاین کمی به شعور مردم اعتماد کنیم و ما فقط بنا رو بذاریم برای مطلع کردن افراد از تجمع اعتراضی 13 آبان بقیه شو خود ملت میدونن چطور رفتار کنن.
توجه کنیم که با این وضع مملکت، احتمال استقبال گسترده در صورت خبررسانی گسترده، بالاست.
ما تجربه ی اطلاع رسانی 25بهمن 89 رو داریم و میدونیم چطور میشه یک شهر و یک کشور رو به حرکت درآورد.
پس خواهش میکنم فارغ از اینکه زیر این لینک، چه کامنت هایی گذاشته میشه، بیاین حداقل سعی خودمون رو بکنیم.
بالاخره از یک جا نشستن و غرغر کردن که بهتره
چاره حتما جز اینه که ناله شبگیر کنیم!
بیاین کمی به شعور مردم اعتماد کنیم و ما فقط بنا رو بذاریم برای مطلع کردن افراد از تجمع اعتراضی 13 آبان بقیه شو خود ملت میدونن چطور رفتار کنن.
توجه کنیم که با این وضع مملکت، احتمال استقبال گسترده در صورت خبررسانی گسترده، بالاست.
ما تجربه ی اطلاع رسانی 25بهمن 89 رو داریم و میدونیم چطور میشه یک شهر و یک کشور رو به حرکت درآورد.
پس خواهش میکنم فارغ از اینکه زیر این لینک، چه کامنت هایی گذاشته میشه، بیاین حداقل سعی خودمون رو بکنیم.
بالاخره از یک جا نشستن و غرغر کردن که بهتره
چاره حتما جز اینه که ناله شبگیر کنیم!
No comments:
Post a Comment